Ny vecka nya möjligheter!

Ny vecka med nya möjligheter som Elin skrev för ett tag sen..

Jag sitter hemma hos mamma och pappa för att plugga. Har lille Totti bredvid mig : )

Ska läsa ett kapitel i boken Barn och ungdomspsykologi och även skriva en del på min uppsats.

I kväll blir det skriva som gäller. Sitter och skriver planer för mitt skrivande den här veckan : )

Den 29:e september börjar "Författarklubben" också- det ska bli super roligt :  D

Har funderat på min hemsida. Jag har ett namn för naglarna. Funderar på att göra en för allt.. Eller jag vet inte.. haha måste få in alla bilder på alla jobb och få till det där. Tar bara sån tid tyvär.  Det är väl så det är.

Skolan tar en del tid just nu..

Elin plutt- längtar till bokcirkeln där första boken blir
VÄNNINAN av Denise Rudberg... Love it : )


Kommentarer
Postat av: elin

Ja, jag längtar med! Hihi :)

2010-09-20 @ 09:49:49
URL: http://ettpuckosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0