Regnet faller ner

God morgon på er : ) Har sovit så skönt i natt. Hade en mysig kväll med vin och prat med Angelina igår : ) Sen kom söta Bini förbi också. Nu ska jag åka och handla lite mat sen blir det nog film/bok mys hela dagen. Bör ju passa på i det här vädret när det är okej att ligga inne : )

Tomt

Känns som ett hål inom mig, men samtidigt inte.
Känner mig nere men ändå glad.
Det är en svår känsla, allt känns upp och ner men är ändå rätt.

Jag kommer alltid att älska dig vad som än händer!!!


.


Bio kväll

Idag är det första dagen/kvällen som jag och Stoffe ska göra någonting själva tillsammans på väldigt väldigt länge. Har varit en del grillningar och andra mysiga saker men då har det varit med andra hela tiden : ) Vilket jag älskar!!! haha mina vänner är ju min familj.

Många har semester nu och det har även Stoffe. Jag ska bara jobba i morgon och sen har jag jobbat mina 4 veckor den här sommaren, väldigt skönt.

Till planen, i kväll eller direkt efter jobbet kommer Stoffe in till stan. Så ska vi äta på en uteservering och kanske ta lite vin eller så. Efter det ska vi gå på Bio- Den senaste Beck filmen ska det bli.

Ska bli riktigt mysigt : )
och vi har kämpat så mycket med packning och allting hemma så det kan bli skönt med en kväll utan sånt.
Idag 12.30 besiktas lägenheten och efter det ska vi bara spackla ett par hål+måla och på tisdag nästa vecka går stora flyttlasset med alla möbler.
Allt annat är i stort sett redan tömt!!
Så nästa vecka kommer allting att bli klart.. sen ska man bara ta tag i den nya bostaden. Fast det kommer bli mysigt. Och man får ta lite i taget.

Har en del som jag måste börja plugga på nu också : ( inför en tenta.. så omotiverad.
Vill börja min nya kurs nu i Barn- och ungdomsvetenskap.
Tror det kommer att bli super.

Nä, nu ska jag jobba vidare och försöka skriva lite på boken också.


Tråkigt

Snart slutar jag jobbet : ) Då ska jag hem och packa klart mina saker och köra iväg med släp..
Sitter och kollar igenom mina bilder nu : )

Jobb jobb:



Naglar som gjordes inför ett bröllop igår ; )



Naglar inför turkiet resa:



Nails



Totti plutt badar:



Litha i stallet:







Kärlek

Min sötnos fyllde ett år nu i juli. Visste precis vad jag skulle ge henne : )

Skor - Converse: Small Star Print Hi | Yttersidan av skon
Skor - Converse: Small Star Print Hi | Baksidan av skon

Skor - Converse: Small Star Print Hi | Närbild på skon
Skor - Converse: Small Star Print Hi | Innersidan av skon

Så söta converse skor. Det är hon värd min lilla princessa, hon har gett mig mycket glädje!



Köpte en ny liten klänning igår också, kunde ínte låta bli.

Tack!

Ibland kan livet vara tufft och jobbigt..

Men för varje gång man kommer över en stor svacka så blir man starkare och starkare.

Det är inte alltid så lätt att ta sig över, men man får aldrig ge upp.

Man har aldrig gett upp före man slutat försöka!


Länge sen

Hej : ) Har inte skrivit på ett bra tag nu.. Håller på att fixa med bloggen och det tar lite tid att få allting som jag vill ha det. Är så mycket jobb just nu, både med mitt företag och annat. Är väldigt roligt att allting börjar gå bra i livet, innan ´har det stått lite still och jag har bara varit trött på skolan och allting. Nu kom jag in på det jag ville plugga i höst och jag kan på något sätt se slutet : ) Nu ska jag sätta mig och skriva, har fixat en författarcoach som jag skickar texter till varje vecka. Det är väldigt givande och man lär sig otroligt mycket på det. Nu är mitt lilla troll bortrest en vecka och det känns väldigt tomt, men sen är hon tillbaka : ) Saknar dig så mycket gumman, det är tomt utan dig. Inte ens ett telefonsamtal : ( Är otroligt stolt över dig, det ska du veta. Kommer alltid att vara det, du är en modig människa som lever ut dina drömmar : )

RSS 2.0