God morgon!

Skönt med fredag. Fast jag har massor att plugga och jobba i helgen. Fast man kan göra nått roligt på kvällen ändå : ) sitter på bussen snart inne i stan. Då ska jag gå direkt och köpa mig en chai latte. MUMS!! ; )

Sovtajm!

Då var det dags att sova, har precis lagt mig. Tankarna bara snurrar i bollen just nu. Ska läsa igenom min text som jag skrivit hittills och hoppas på att jag drömmer en bra fortsättning på den. Man måste ha otrolig diciplin när det gäller att skriva. Skrev en del via mobilen igår och idag. Sådär när man bara kommer på nått. Problemet nu är att skriva hela polisarbetet och förhör av vittnen och lite sånt. Sov gott!

: (

ALLT KÄNNS SKIT!!!


God morgon : D

Massa snö igen, inge roligt när man ska ut med bilen. Fast det är ett par timmar kvar.
Jag och Totti ska iväg på lite privat hundkurs. Ska bli skoj!!

Det är alltid roligare när man får hjälp.

Det dumma är bara att man inte gör mer övningar hemma på dagarna.

Det blir bara inte så : (

Men nu ska jag ta tag i det..

Lille Totti är ju en väldigt aktiv pojke så han behöver lära sig att koppla av lite, så det är det vi ska öva på.

Vill få ordning på honom innan vi skaffar en till liten filur.

Fast då blir det en tjej.. längtar.

Angelina du vet hur jobbigt jag har tyckt det har varit att inte få köpa nått rosa.. hahah eller får får jag.. Men då tror alla att Totti är tjej.

Ha en bra dag nu i snön : )


27/1

Nu har jag varit dåligt på att uppdatera igen. Har så mycket i skallen.. sen startade jag en blogg på wordpress bara för att det är bra när man har iphone. Så lätt att ladda upp bilder och sånt direkt från albumet då. Inte fått det att fungera här. Men den bloggen innehåller bara mitt nya liv, matdagbok, träning och vikt m.m.

Idag har jag inte gjort mycket, varit en sväng i stallet.. skrivit en del på min inlämningsuppgift på deckarkursen. Vi fick sju olika texter som skulle vara texten som står på bokens baksida. Så skulle vi göra en spännande början på ca 10 sidor. Inte lätt!!! Min text handlar om tre kvinnor som är mördade på olika sätt men alla tre flyter upp på olika sträder. Så det är bara hoppas att början blir spännande nu så man vill fortsätta läsa.. : P


Halloj

Nu var det ett tag sen jag skrev.. Hände så mycket i slutet på vägen hem från USA som jag har fixat.. Vi fastnade i tunnelbana till exempel. Bara jag o Stoffe och tunnelbanan körde in i ett garage, har nog aldrig varit så rädd i hela mitt luv. Vi fick öppna fönstren och ropa på hjälp. Ni skulle sätt oss, nu iefterhand skrattar man ju bara men fy va hemskt det var. Nu sitter jag på café I stan. Hade föreläsniing i morse och ska på deckarkurs i kväll.. Så det var ingen ide att åka hem mellan. Ska bli riktigt spännande på kursen : ) Många bollar i luften nu, mitt företag har jag en del jobb kvar med. Lite inventering och så..sen skolan, deckarkurs och sist men absolut inte minst mitt nya företag. När jag tänker på det och att jag bara är 21 år så undrar jag ibland vad jag håller på med och hur jag ska hinna med. Men så har det alltid varit, många bollar i luften och en mamma som säger åt en att ta det lungt!! Vilket ärväldigt bra. Gick ju in i väggeno fick panikångest när jag blev arton. Trean på gymnasiet samtidigt som två extrajobb och körkortet som jag ville ha direkt. Ibland sättet man press på sig själv. Fast sen den hemska perioden med många läkarbesök har gjort att jag lärt känna mig i min kropp bättre. Så man får lyssna på signalerna i tid. Nu ska jag dricka upp mitt te och gå och kolla runt lite på Åhléns. Kram

sista dagen- tror jag

Nu ar allt packat och vi har checkat ut. Skulle kolla mail och allt innan vi aker till flyget och sa och vilken tur, for vart flyg till Londion ar installt.. sa nu hoppas jag vi kommer ivag. Vaskorna ar proppade fick till och med slanga mjukisbyxor och sa som jag hade med mig hit, fick inte plats.. Nu blev jag lite nervos, hoppa verkligen vi hinner med vart flyg i London. For nar man val har packat och ar redo att aka hem da vill man bara HEM!!! Kram

Tjoho

Blir inge langt inlagg nu, ar pa appel sa sent ar proppat har och de har iphone skola och grejer nu. hehe de har workshops och skolor hela tiden. men vi har varit har tidigt pa morgonen innan. Var uppe tidigt i morse och shoppade. Sen at vi lunch pa rummet nar vi lamnade saker och nu ska vi ut igen. Det ar galet, det enda vi gjort sen vi kom hit ar att ga i affarer kanns det som. Men det ar roligt, man ror ju sig mycket ocksa. Kramis

New Jersey

I dag ska vi aka till ett super stort outlet i Jersey, tar 40 min med buss dit. Det liknar Barkarby, sa jag tror det kommer bli super bra. Hittills har vi gatt minst 10 timmar om dagen sa fotterna dunkat pa kvallen och vi har inte orkat gora natt. Men det sa min kompis, hehe att de somnar alltid runt 9 pa kvallen. Men i kvall ska vi inte gora det, hehe utan vi ska till empire state building i kvall och aka upp dar, kommer nog bli suoper coolt. Sen ska vi shoppa lite pa affarerna vid oss. Vi bor verkligen mitt i allt, sa det ar toppen. Vi tankte aven fors;ka orka med en drink i baren i kvall. Blev massa shopping for Stoffe igar, en del fina marken. For min del blev det inte sa jatte jatte mkt. Eller jo men det kanns super lite pa natt sett fast vi har typ 20 fulla kassar pa rummet. Prio i dag ar converse skor, klader och vaskor.. Puss pa er!!

Hejsan svejsan

Hoppas ni har det bra hemma, vi har det super men det ar verkligen super kallt.. sa det ar lite jobbigt. Igar blev det shopping i ca 10 timmar. Jag kopte ett par fina skor, 7 klanningar, 2 koftor, ett parfymkit med kramer m.m, en planbok. Idag ska jag kopa en donna karen jacka och en liten vaska. Ville inte kopa de igar pa forsta stallet utan ville kolla runt. Sen blir det en del kramer oh sa pa victoria secret. Var galet mkt folk dar igar. Sen ska vi och kolla lite roliga saker i kvall ocksa. Vi somnade tidigt i gar ocksa och har varit uppe sen fyra i moprse.. hehe sa vi sover typ som er i sverige fortfarande. Men det gor inte sa mkt. Allt har oppet typ dygnet runt har forutom stora centrum idag eftersom det ar sondag. Men appel har oppet dygnet runt. Och de ar nog runt 30 st som jobbar har, hur manga som helst kanns det som. Synd att jag inte kank lagga upp bilder har. For jag har fotat allt vi har handlat och sa. Stoffe har inte handlat sa mycket an. For det har mest v arit saker for tjejer dar vi har varit. Men det kmommer, han vet flera affarer han vill till. Nu star han och fixar massa saker till vara iphones tror jag.. vi ska nog snart ga vidare, men gar ju nagra kilometer till och med mil per dag. Vi akte tunnelbanan en gang igar, var for langt att ga. men till ett annat centrum gick vi till och det tog en timme dit och en hem. Var inne pa juicy catoure eller hur det nu styavas.. de hade sjukt snygga saker. En mjukis dress Angelina, du vet san jag vill ha.. sa snygg men den kosta inte lite kn jag saga. Tror den kosta runt 1500 kr.. och sen en vaska jag var sugen pa kosta 2000 kr.. men jag vantar med det tills jag vet vad jag vill ha. Nu ska jag kolla lite mail och sa innan vi ska kila vidare. Puss

hej Sverige!

Vi ar pa plats. Hade problem med internet pa hotellet ifar och orkade inte ga till appel igar. Vilka kontroller for att komma in i detta land sager jag bara. Men killen som kolla oss var jatte snall o charmig sa det var ju tur det. Vi tog en taxi till hotellet och slangde in sakerna pa rummet da var kl 3 pa dagen. Var ute ca 3 timmar och at och kollade runt. Sen gick vi hem och slocknade redan runt 6 pa kvallen och sov till 6 i morse.. riktigt skont. Sen kolla vi pa film, Casper, ni vet det sota lilla spoket. Nu ska vi ut och ata frukost sen blir det tunnelbanan till lite olika outlets och vi ska folrbi victoria secret och lite sa... Kommer nog in har senare i dag eller i morgon igen.. vilken butik alltsa och massa datorer och iphones med tillbehor. puss puss

Arlanda

Nu står vi på Arlanda. Väntar på att lämna in bagaget. Checkade in gjorde vi redan igår : ) så då fick man välja platser själva, bra när man flyger med någon som är lång. Är så trött nu, Stoffe sov en del men jag vaknade hela tiden. Puss o kram M & C

RSS 2.0