Pollen : (

Älskar sol och värme, men en stor nackdel för oss alla som är allergiska är ju pollen av alla dess slag som kommer fram då, det är inte alls roligt. Blir så otroligt trött.. Nu är det bara cirkus 2 veckor kvar till examensarbetet ska in, så nu är det högväxlen som gäller. LÄNGTAR TILLS SOMMAREN. I sommar ska jag SKRIVA MASSOR Jobba Njuta av sommaren ; ) LANDET 2010 Värmdö och självklart Sandhamn Utomlands?? tror jag vill ta det i höst istället. Träna massor och vara ute i friska luften : ) Tanken är att jag ska prioritera min skrivning, så att jag får in mina rutiner. Det sköna är att man kan göra det överallt, man behöver inte anpassa sig. Är det superfint väder så är det bara att sitta ute i värmen. Nä, back to work.. En kund som kommer om ett tag.

Ny vecka

Veckorna rinner iväg. Har inte bloggat så bra senaste tiden. Blir inte av när jag skriver på twitter. Tog lite sovmorgon idag. Var så seg i morse när klockan ringde. Helgen har varit bra och vi hade jätte trevligt på Valborg. Vi var runt 20 pers hemma hos oss. Har varit en hel del andra hästprojekt de senaste dagarna med att kolla stall och liknande. Så vi får se vad det blir av allting! Nu ska jag snart packa ihop alla mina skolsaker och gå ut på gården och sätta mig och plugga. Om värmen håller i sig, annars blir det sitta inne. Har en kund som kommer sen, måste hinna plugga innan det. : )

RSS 2.0