Jobb/Plugg





Kom precis hem från jobbet. Ska sätta mig och plugga några timmar innan det är dags för en kund och stallet.

Blir ingen träning på Itrim idag som jag tänkt först, blir en promenad istället och lägga mig tidigt för att träna i morgon.

Är riktigt roligt att börja med ett nytt ämne : )
Synd bara att jag har en tenta kvar från kriminologin som är tråkig och svårt och sen uppsatsen.
Uppsatsen  ska in nu den 30 sep och sen är opponering och allt den 14:e oktober.
Så skönt att allt det är klart tills jag fyller år och allt.
 
Första tentan i Buv ska in den 1 oktober och egentligen ska Teori tentan från kriminologin in den 29:e sep.
Så jag kommer hoppa över den igen. Fokus nu är min uppsats och barn och ungdomsvetenskap.

Får ta den lilla tentan på 7,5 hp i krim senare, antingen slutet av den här terminen eller till våren.
BUV är mkt lättare och slappare. Så glad att jag valde det tuffa ämnet först.
Nu är det roligt att plugga igen.
Alla böcker ligger framme för att ta mig igenom en del artiklar till i morgon då det är skola igen.

UNDERBART ATT LIGGA RÄTT I TID FRÅN BÖRJAN SÅ MAN INTE KOMMER EFTER.

Nu är det soppperiod också så nu jädrar ska det hända nått på alla plan.

I ám happy! En underbar känsla som jag hade tappat bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0